پیگیری امور ممنوع الخروجی|راهکار

ممنوعیت خروج از کشور به این معنی است که از خروج فرد در نتیجه شکایت شخص یا ارگانی جلوگیری میشود.

این اتفاق از سوی اشخاص به دو دلیل ممکن است رخ دهد که یکی از آنها فشار آوردن بر روی مخاطب در جهت پرداخت بدهی هایش هست و یا برای جلوگیری از فرار شخص این اقدام صورت میپذیرد.

حال اگر خود ممنوع الخروج شده اید یا به دنبال ممنوع الخروج کردن شخصی دیگر هستید میتوانید با توجه به موضوع دعوایی که با طرف دیگر در مراجع قضایی دارید با مشورت با وکیلی که در آن حوزه متخصص است به انجام این کار اقدام نمایید.

مشاوره حقوقی فوری ممنوع الخروجی

گاهی ممکن است برای شما این اتفاق رخ داده باشد که هیچ اطلاعی ممنوع الخروج شدن خود نداشته باشید و برای سفر اقدام نمایید و در آن هنگام متوجه این امر شوید.

در این زمان با توجه به اینکه تدارکاتی برای خروج از کشور دیده اید ممکن است این ممنوعیت برای شما دردسر ساز شود و برای کار شما متضمن ضرر زیادی باشد یا زندگی شخصی شما را با مشکلات جدی روبرو کند.

در این حالت باید که در اولین فرصت با یکی از وکلای پایه یک دادگستری مشورت نموده و با انجام اقداماتی که به شما گفته میشود برای رفع آن اقدام نمایید.

انجام این اقدام از آنجایی دارای فوریت است که بتواند زودتر برای رفع ممنوعیت شما چاره ای اندیشیده شود که با رفع سریع آن از بروز مشکلات دیگر جلوگیری نمایید.

ممنوع الخروج شدن برای مهریه

یکی از دلایلی که تعداد زیادی از پرونده های ممنوع الخروجی را تشکیل میدهد پرداخت مهریه زوجه میباشد.

هنگامی که زوجه مهریه خود را از زوج طلب میکند و شوهر از پرداخت آن امتناع میورزد زوجه میتواند در نتیجه حکم دادگاه به دلیل بدهی مالی برای جلوگیری از فرار شوهر حکم ممنوع الخروجی وی را از دادگاه بگیرد.

مرکز حقوقی راهکار

در این صورت شوهر است که باید برای رفع این ممنوعیت از طریق مراجع قضایی اقدام نماید. به دلیل اینکه این ممنوعیت در نتیجه حکمی که در دادگاه خانواده صادر شده است میباشد بهترین وکیلی که میتواند مرد برای رفع این ممنوعیت خود از او راهنمایی بگیرد وکیل متخصص در حقوق مهریه میباشد.

پس با تسلط به قوانین و مقررات این حوزه و همچنین رویه های قضایی که در حال رخ دادن است انجام بهترین اقدامات را به شما پیشنهاد میدهد.

مشاوره رفع ممنوعیت خروج از کشور در نتیجه حکم مالیاتی

دولت میتواند به توجه به مواد قانون مالیت های مستقیم در صورتی که افراد بدهی های مالیاتی دارند از خروج آنها از کشور جلوگیری نمایند.

به همین دلیل شما ممکن است در صورت داشتن بدهی مالیاتی ممنوع الخروج بوده اما از آن اطلاعی نداشته باشید.

در این حالت زمانی که اقدام به خروج از کشور میکنید متوجه آن میشوید. گاهی هم ممکن است شما بدهی های خود را پرداخته باشید اما رفع اثر صورت نگرفته باشد. در همه این موارد مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی یک وکیل مالیاتی خوب میتواند راهگشای شما برای حل این مشکل باشد.

دریافت مشاوره حقوقی

گروه وکلای راهکار با مدیرت وکیل فرشته محمد حسینی و سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای پایه یک دادگستری این موسسه می توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *