کلاهبرداری با کار در منزل با حقوق میلیونی|مرکز حقوقی راهکار

کلاهبرداری با کار در منزل

کار جویان بعد از اتمام کار مورد نظر و ارائه آن به کارفرما برای دریافت حق الزمه خود، با این بهانه از سمت کلاهبرداران مواجه می شوند که کار یا محصول ارائه شده کیفیت مناسب را نداشته و از تحویل گرفتن آن سر باز می زنند.


چندی است در وب سایت های اینترنتی و روزنامه های کثیر الانتشار آگهی هایی مبنی بر کار در منزل یا مشاغل خانگی تبلیغ می شود و بسیاری از افرادی که جویای کار هستند فرصت را مناسب دانسته و جذب این تبلیغات می شوند. اما واقعیت موضوع چیست؟
اگر بخواهیم خوش بینانه به این موضوع نگاه کنیم، در واقع این نوع از فعالیت ها راه و مسیر را برای برخی از افراد سود جو هموار می کند تا از هموطنان کلاهبرداری کنند. شگرد کلاهبرداران بدین شکل است که در ابتدا مبالغی به عنوان حق عضویت یا شرکت در کلاس های آموزشی دریافت می کنند و بعد از مدتی به بهانه خرید مواد اولیه وجوه دیگری را اخذ می نمایند. اما کار جویان بعد از اتمام کار مورد نظر و ارائه آن به کارفرما برای دریافت حق الزمه خود، با این بهانه از سمت کلاهبرداران مواجه می شوند که کار یا محصول ارائه شده کیفیت مناسب را نداشته و از تحویل گرفتن آن سر باز می زنند. در واقع به علت اینکه افراد زیادی در سطح جامعه جویای شغل هستند و تعدادی از آنها مشکلاتی دارند که ترجیح می دهند به صورت پاره وقت و در منزل فعالیت نمایند، نسبت به این موضوع اشتیاق نشان داده و برای کسب درآمد اقدام می کنند. پرونده هایی در محاکم قضایی در حال رسیدگی است که جمع کثیری از مالباختگان را خانم ها تشکیل می دهند و این بدین علت است که خانم ها به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند آن را در منزل انجام دهند و کلاهبرداران از این موضوع سوء استفاده کرده و با تبلیغات اغوا کننده آن ها را در دام خود گرفتارمی نمایند.
در بسیاری از این پرونده ها به علت اینکه شاید مبالغی که افراد سرمایه گذاری کرده اند زیاد نباشد، برای پیگیری قضایی اقدام نمی شود ولی از آنجا که افراد جویای کار شرکت کننده در این طرح ها زیاد است، مبالغ کلاهبرداری شده مبالغ هنگفتی می شود که نیاز به دقت بیشتر هموطنان دارد.
البته در این بین باید به شرکت هایی اشاره نمود که سال ها مشغول فعالیت هستند و از این طریق هم به اشتغال پاره وقت افراد کمک می کنند و هم باعث شکوفایی اقتصاد می گردند.
در پایان باید یاد آور شد که اگر با چنین تبلیغاتی مواجه شدید و به دنبال کسب درآمد از طریق مشاغل پاره وقت هستید حتما از صحت و درستی این مشاغل اطمینان حاصل نمایید.
مرکز حقوقی راهکار با همکاری برترین وکلای متخصص و مجرب، مشاوره و وکالت در امور حقوقی و کیفری رو به عهده میگیره.

دریافت وکیل

مرکز حقوقی راهکار با همکاری برترین وکلای متخصص و مجرب، مشاوره و وکالت در امور حقوقی و کیفری رو به عهده میگیره. برا دریافت و رزرو وقت مشاوره با شماره تلفن های 09128719258 و 09150806049 با ما در ارتباط باشید. مارا در شبکه های اجتماعی با ایدی rahkarlaw دنبال کنید.
راهکار وکیل همراه شما

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *