وکیل طلاق فوری بدون حضور زوجین و آشنایی با مراحل آن|راهکار

گاهی اوقات متاسفانه امکان ادامه زندگی مشترک بین زن وشوهر وجود ندارد و حتی آنها تمایل پیدا می‌کنند به صورت کاملا فوری از یکدیگر جدا شوند به همین دلیل برای انجام طلاق سریع به یک وکیل طلاق فوری نیازمندند. ما در این مقاله به بیان طلاق توافقی فوری و همچنین معرفی وکیل در این زمینه می‌پردازیم.

چه زمانی امکان گرفتن طلاق توافقی سریع است؟

همانطور که می‌دانید طلاق انواع مختلفی دارد و مراحل طلاق به شدت طولانی است و همین باعث شده است که زوجین به دنبال راهی برای طلاق فوری و سریع باشند. در واقع از میان انواع مختلف طلاق، طلاق توافقی فوری ترین راه برای انجام طلاق است که در آن زن وشوهر با توافق و رضایت یکدیگر تصمیم به جدایی می‌گیرند.

البته باید بدانید که استفاده از وکیل طلاق فوری می‌تواند بسیار مراحل انجام طلاق را راحت تر و سریعتر کند. برای انجام طلاق فوری همانطور که لازم است نیاز به رضایت زن وشوهر است و رضایت آنها فقط بر سر طلاق نیست بلکه باید راجع به تمامی حقوق مالی یکدیگر با هم توافق کنند تا مراحل طلاق سریعتر پیش برود.در ادامه به بررسی طلاق توافقی سریع و فوری می‌پردازیم.

منظور از طلاق توافقی سریع و فوری چیست؟

همانطور که بیان شد طلاق توافقی به معنای این است که زن و شوهر رضایت به انجام طلاق دارند و در این باره با یکدیگر توافق می‌کنند به همین دلیل نام آن طلاق توافقی است. طلاق توافقی فوری زمان کمتری برای انجام پروسه طلاق نیاز دارد به این خاطر که زوجین بر سر تعهدات یکدیگر توافق کرده‌اند.

منظور از تعهدات توافق شده این است که زن و شوهر بر سر پرداخت مهریه و مطالبه نفقه، حضانت فرزندان اجرت‌المثل ایام زوجیت ودیگر موارد با یکدیگر صحبت و رضایت بر پرداخت و یا عدم پرداخت آن داده‌اند.

مرکز حقوقی راهکار

در واقع علت اصلی فوری بودن این روش این است که بر سر تعهداتی که طرفین بر یکدیگر داشته‌اند توافق صورت گرفته است. علاوه بر این داشتن یک وکیل طلاق فوری بر سریعتر شدن انجام مراحل طلاق توافقی کمک می‌کند.

وکیل طلاق فوری کیست؟

در واقع یک وکیل طلاق فوری شخصی است که ‌می‌تواند تمامی مراحل طلاق توافقی را بدون حضور شما انجام بدهد حتی نیازی به حضور شما در دادگاه و جلسات رسیدگی نیست. از آنجایی که این وکیل تجربه و تخصص کافی در انجام مراحل طلاق توافقی دارد می‌تواند در سریعترین زمان ممکن حکم طلاق را از دادگاه بگیرد.

برای داشتن یک وکیل، تنها نیاز است که تمامی توافقات را با شوهر خود انجام بدهید و آن را در قالب یک توافقنامه بنویسید. البته تنظیم توافقنامه هم می‌تواند توسط وکیل انجام شود. همچنین توجه کنید که این وکلا با تمامی قوانین و مقررات مربوط به طلاق آشنایی دارند و می‌توانند از این جهت هم پروسه طلاق را راحتتر انجام دهند. یک وکیل پایه یک دادگستری در زمینه طلاق فوری صلاحیت دارد و بدون حضور زوجین تمامی مراحل را انجام می‌دهد

هزینه طلاق فوری

برای انجام طلاق به صورت فوری هزینه‌ی مشخصی نمی‌توان بیان کرد به این خاطر که هر مرحله مبلع جداگانه‌ای دارد:

مقدار هزینه‌ای مربوط به ثبت دادخواست
مبلغی که باید برای مشاوره خانواده بپردازید.
هزینه دادگاه و پرداختی که باید در دفاتر طلاق انجام بشود.
در صورتی که از وکیل طلاق فوری استفاده می‌نمایید باید حق الوکاله وکیل را هم پرداخت کنید.
همچنین لازم است که به نکات ذیل هم دقت داشته باشید:

توجه داشته باشید اگر به صورت توافقی و فوری قصد دارید از یکدیگر جدا شوید باید حق تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی را از خود سلب کنید.
اگر از مدت زمانی که در حکم دادگاه نوشته شده است؛ گذشته باشد نمی‌توانید بر اساس آن حکم به دفاتر طلاق برای ثبت آن مراجعه کنید.
هر کدام از زوجین باید از وکیل طلاق فوری جداگانه‌ای استفاده کنند.
اگر طلاق فوری در دوران عقد انجام می‌شود بایستی گواهی بکارت خانم هم به دادگاه ارائه شود.
انجام آزمایشات بارداری نیز حتی برای طلاق فوری ضروری است.
اجرای طلاق به صورت فوری به این معنا نیست که زن مهریه خود را باید حتما ببخشد بلکه طبق توافق می‌تواند آن را از مرد مطالبه کند.

طلاق فوی با گروه وکلای راهکار

همانطور که بیان شد لازم است که برای انجام مراحل طلاقی که به صورت فوری انجام می‌شود از وکلای با تجربه استفاده کنید به این خاطر که مراحل طلاق با سرعت بیشتری جلو می‌رود. همچنین فراموش نکنید که وکیل طلاق فوری تمامی با تمامی مراحل و مدارک آشنایی دارد و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند.

ما به شما توصیه می‌کنیم با گروه وکلای راهکار تماس بگیرید و علاوه بر این که می‌توانید از خدمات مشاوره ای استفاده کنید و از تجربیات وکلای با تجربه طلاق سریع هم بهره‌مند می‌شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *