وکیل طلاق توافقی در مشهد|راهکار

وکیل طلاق توافقی، وکیل پایه یک دادگستری است که می‌تواند به نمایندگی از جانب شما امور مرتبط به طلاق توافقی را پیگیری کند. کسانی که تمایل دارند در کمترین زمان ممکن، بدون نیاز به حضور یافتن در دادگاه و همچنین بدون هدر دادن وقت و عمر گرانبهای خود متارکه شوند، باید قبل از هر اقدامی در صدد اخذ وکیل طلاق توافقی باشند. یک وکیل امور خانواده در تهران می تواند به شما در زمینه طلاق و مهریه و اموری که مربوط به خانواده می شوند، کمک کند.

هنگامی که زوجین به یک فهم مشترک رسیده و تصمیم به جدایی مسالمت آمیز از هم را د ارند، برای سرعت بخشیدن به پایان زندگی مشترک خود، نباید از مزیت‌های متعدد وکیل طلاق توافقی غافل شوند. ناگفته نماند که به دلیل اهمیت موضوع، اخذ وکیل طلاق توافقی باید کاملا هوشمندانه صورت بگیرد.

بنابراین انتخاب وکیل طلاق توافقی باید با توجه به یک سری معیارها نظیر تجربه، سابقه، تخصص، وجدان کاری و غیره صورت بگیرد. وکیل با توجه به میزان مهارت و تبحری که دارد، قادر است زوجین را از مراحل پر پیچ و خم طلاق توافقی بدون خطا و دردسر عبور دهد. لطفاً با همراه شوید تا در ادامه مطالب در رابطه با موضوعات مرتبط با طلاق توافقی اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

وکیل طلاق توافقی چه کاری برای ما می کند؟

نقش وکیل در طلاق توافقی: وکیل طلاق توافقی، به ما کمک می‌کند، توافقنامه طلاق را به نحوی تنظیم کنیم که در حین و بعد از طلاق با مشکل خاصی مواجه نشویم. همچنین با وجود وکیل طلاق دیگر نیازی نیست که خود ما به شخصه کار خاصی انجام دهیم.

مرکز حقوقی راهکار

بلکه شخص وکیل به نمایندگی از طرف ما انجام همه امور را بر عهده می‌گیرد. همچنین وکیل طلاق توافقی پرونده را به نحوی مدیریت می‌کند که فرآیند طلاق بدون معطلی و در کمترین زمان ممکن انجام شود. همچنین به ما کمک می‌کند برای تک‌تک اموری نظیر مهریه، نفقه، اجرت‌المثل، ایام زوجیت، حضانت فرزندان و غیره توافقی مورد تایید دادگاه داشته باشیم.

به عبارت دیگر با حضور وکیل طلاق در رابطه با امور مرتبط با این امر قبل از تشکیل دادگاه همه توافقات صورت می‌گیرد. به این ترتیب پرونده طلاق به طور کامل و بی کم و کاستی تحویل دادگاه می‌شود و دیگر رای دادگاه به دلیل ناقص بودن پرونده و توافق به تاخیر نمی‌افتد.

با حضور همراهی وکیل طلاق از لحظه ارایه طرح دادخواست، تا صدور رای دادگاه فقط یک الی ۲ هفته زمان نیاز است. اما در غیر این صورت، ما زمان زیادی برای تعیین تکلیف زندگی خود از دست خواهیم داد. به هر حال وکیل طلاق توافقی به صورت تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت است و کاملا به همه امور مربوطه تسلط دارد.

اما از آنجایی که خود ما با روند کار آنطور که باید، آشنا نیستیم و پیچیدگی‌های حقوقی و قانونی طاق را نمی‌شناسیم هرگز همانند وکیل طلاق قدرت مدیریت همه امور مرتبط با طلاق را نخواهیم داشت.

مشاوره حقوقی وکیل طلاق توافقی

با توجه به مطالب عنوان شده در مباحث قبلی، مشخص شد که در طلاق توافقی، همه چیز در مدار توافقنامه زوجین می‌چرخد. بنابراین توافق‌نامه طلاق از حساسیت بسیار بالایی بهره‌مند بوده و کوچکترین اشتباه هرکدام از زوجین، در تنظیم آن ممکن است تبعات سنگینی به همراه داشته باشد. بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین اقدام برای هر دو طرف دریافت مشاوره از وکیل طلاق توافقی یا مشاور حقوقی است.

همچنین قوانین حقوقی مخصوصا مبحث خانواده بسیار پیچیده بوده و فقط وکلا و کارشناسان حقوقی قدرت تفسیر و درک نکات نهفته در آن را دارند. هرچند که همه مفاد طلاق توافقی با رضایت طرفین تنظیم می‌شود، اما درصد کمی از زوجین قدرت درک کامل تمام موارد عنوان شده در آن را دارند. همچنین این امکان وجود دارد که یکی از طرفین از جهل و ناآگاهی طرف مقابل سوءاستفاده کرده و توافق را در راستا منافع خود تنظیم کند.

مرکز حقوقی راهکار

به عنوان مثال ممکن است زوجین با یکدیگر توافق کنند که در ازای بخشش مهریه، از جانب زن، مرد نیز به طلاق رضایت بدهد. نحوه عنوان کردن این موضوع در توافقنامه طلاق، بسیار مهم است. زیرا قاضی پرونده حکم را بر اساس آن صادر کرده و بر مبنای آن یک سری حق و حقوق برای طرفین در نظر می‌گیرد. همچنین برخی از حق و حقوق طرفین را ساقط می‌کند. شما می توانید در زمینه ی طلاق توافقی مشاوره حقوقی آنلاین دریافت نمایید.

در بخشش مهریه واقعیت این است که مرد مهریه زن را به او نداده است، بلکه در قبال گذشت زن او نیز از حق خود گذشته و رضایت به طلاق داده است. حال اگر این موضوع در توافقنامه طلاق به نحوی عنوان شود که توافق صورت گرفته در قبال دریافت تمام و کمال یا بخشی از مهریه توسط زن صورت گرفته است، حق و حقوق زن به شدت ضایع می‌شود. زیرا با توجه به سندی که به دادگاه ارائه شده زوجه دیگر حق رجوع از بذل و بخشش خود ندارد. اما زوج تا تمام شدن مدت زمان عده می‌تواند به زن رجوع کرده و از طلاق خودداری کند.

مثال فوق به سادگی اهمیت دریافت مشاوره از وکیل طلاق توافقی و مشاوران حقوقی را روشن کرده و هر شخص آینده نگری را مجاب می‌کند توافق‌نامه طلاق را با نظارت وکیل یا مشاوره حقوقی تنظیم و امضا کند.

وکیل طلاق توافقی مشهد

طلاق توافقی یک پرونده حقوقی محسوب می شود و بر خلاف انتظاری که می رود پیچیدگی های خاص خود را دارد و در صورتی که زوجین نسبت به جزئیات آن آگاه نباشند امکان دارد که آسیب های بسیاری را در روند طلاق توافقی ببینند، این آسیب ها شامل آسیب های عاطفی، مالی و زمانی است و بهترین راهکار برای حل این مشکلات کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی است.

وکیل طلاق توافقی در اصل وکیل پایه یک دادگستری است که تخصصا در حوزه حقوق خانواده و طلاق توافقی فعالیت می کند، در صورتی که مایل به اقدام برای طلاق توافقی هستید و مایل به داشتن وکیل هستید حتما باید از یک وکیل متخصص طلاق کمک بگیرید.

دریافت وکیل

گروه وکلای راهکار با مدیرت وکیل فرشته محمد حسینی و سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای پایه یک دادگستری این موسسه می توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *