بهترین وکیل کیفری در مشهد

بهترین وکیل کیفری در مشهد

بهترین وکیل کیفری در مشهد کیست؟ آیا وکیل تضمینی کیفری در مشهد را می شناسید؟ هزینه وکیل کیفری در مشهد چقدر است؟ برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل کیفری مشهد با چه شماره تماس بگیریم؟ اصولا وکالت به عنوان یک حرفه می باشد که دارای بخش های مختلفی است و یکی از این بخش ها به وکیل کیفری اختصاص یافته است. همانند دیگر زمینه ها همچون وکیل طلاق توافقی، وکیل ملکی و … وکیل کیفری نیز بایستی یک فرد متبحر و دارای تجربه در امور کیفری باشد.

با توجه به پیچیدگی امور در دنیای امروزی و تخصصی شدن تمامی کارها و از طرفی دیگر توجه به حقوق انسانی، دادرسی عادلانه به امور تبدیل به یکی از ضروریات شده است. قانون گذاران در سراسر جهان، حقوقی از قبیل حق دفاع، حق انتخاب وکیل و دسترسی به یک وکیل مدافع و … را به رسمیت شناخته اند. در این میان پرونده های کیفری و شکایت های مربوط به آن نیز دارای جایگاه بخصوصی می باشد که نیاز به داشتن یک وکیل کیفری متبحر در این زمینه است. اگر شما نیز با یک پرونده کیفری درگیر هستید با بهترین وکیل کیفری در مشهد همراه باشید.

وکیل فرشته محمد حسینی با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از مرکز وکلای قوه قضائیه، یکی از بهترین وکلای کیفری در مشهد هستند که با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید. ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند.

وظایف اصلی یک وکیل کیفری چیست؟

عمده ترین دلیل اینکه از یک وکیل کیفری استفاده می شود این است که در واقع این شخص ضامن آبرو و حیثیت هر دو طرف می باشد و بایستی دقت کند واقعا جرمی اتفاق افتاده است یا خیر و پس از بررسی کامل به قضاوت در مورد آن بپردازد. همانطور که در بخش های پیشین نیز اشاره شد مسائل و امور دعاوی کیفری بر خلاف دعاوی مدنی اکثرا مالی بوده و با جان افراد سر و کار دارد و ممکن است کوچکترین اشتباهی باعث ضربه شدید به موکل و یا نابود شدن وی و از بین رفتن دارایی شخص شود. در این بخش می خواهیم برخی از وظایف اساسی یک وکیل کیفری را با یکدیگر بررسی کنیم.

یکی از وظایف اصلی وکیل کیفری تهیه دعوی می باشد. اگر یک وکیل کیفری متعهد شود که به عنوان وکیل شاکی وکالت نماید. می بایست مطالبان موکل خود را به صورت شکوائیه تنظیم کرده و آن را بیان کند. در عین حال تهیه دفاعیه نیز وظیفه یک وکیل کیفری است که می خواهد از موکل خود در برابر شکوائیه دفاع کند.

وکلایی که در این زمینه خدمت می‌کنند، می‌توانند نمایندگی و وکالت اشخاصی را که به دلیل ارتکاب جرمی مورد تحقیق قرار می‌گیرند و متهم هستند، عهده‌دار شوند. به عنوان مثال، وکلای کیفری پرونده جنایی فردی را که به قتل عمدی متهم شده است، بررسی می‌کنند و در نظر می‌گیرند که آیا جرم مورد نظر به روشی مطابق قانون انجام پذیرفته‌‌است یا خیر، در نتیجه مشاهدات آن‌ها می‌تواند منجر به تقاضای تخفیف در مجازات بشود.

بهترین وکیل کیفری در مشهد

وکلای کیفری همچنین می‌توانند هنگام بازجویی و دادرسی نیز نقش فعالی داشته باشند. حتی در جدی‌ترین جنایات، عناصری را که موجب کاهش مجازات مجرم شود را همراه با شواهد و مدارک آن‌ها به دادگاه ارائه می‌دهند. موارد مورد بحث صرفا محدود به اتهامات قتل نیست. علاوه بر قتل‌های عمد و غیر عمد، وکلای کیفری می‌توانند در مواردی مانند سرقت، زورگیری و غارت در دادگاه‌های کیفری جهت دفاع یا تعقیب کیفری شرکت کنند.

مشاوره با بهترین وکیل کیفری در مشهد

وکلای کیفری بسیاری در حال ارائه خدمات به موکلین خود می باشند و روزانه پیگیر مشکلات و مسائل آن ها هستند. اما در حالت کلی هر وکیل کیفری باید ویژگی هایی داشته باشد که از دید یک موکل به دور نمی ماند. برخی از این ویژگی ها به شرح زیر می باشد. جهت مشاوره با بهترین وکیل کیفری در مشهد می توانید با شماره 09150806049 و یا 09128719258 تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

وقت شناسی: در پرونده های حقوقی، زمان اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل بهتر است برای اینکار بهترین وکیل مشهد را برگزینید چون وکیل در انجام این امور می بایست بسیار وقت شناس باشد تا حق موکل وی پایمال نشود.

عادل بودن: یکی دیگر از ویژگی های خوب وکیل کیفری عادل بودن است. برای اینکه حق هیچ کدام از طرفین دعوی ضایع نشود لازم است که وکیل کیفری به طور کامل عدالت را رعایت کند.

پزشک قانونی: اکثرا در امور کیفری به پزشک قانونی نیاز است. به همین خاطر یکی از ویژگی های مهم وکیل کیفری داشتن اطلاعاتی در مورد پزشک قانونی است تا در صورت بروز ایرادات و یا خطای بتواند آنها را به خوبی اصلاح کند.

آگاهی علمی عملی: از بین موضوعات گوناگونی که در حوزه آگاهی علمی عملی مطرح می شود، کشف جعل و اثر انگشت در موارد کیفری بسیار چشمگیرتر می باشند. پس یک وکیل متخصص کیفری خوب می تواند با تشخیص به جا و درست کشف جعل کند و در این زمینه به موکل خود کمک زیادی کرده باشد.

مرکز حقوقی راهکار با مدیریت وکیل فرشته محمد حسینی

بروز بودن اطلاعات: یکی دیگر از ویژگی های خوب وکیل متخصص کیفری به روز بودن و اطلاع از تمام موضوعات روز جامعه است. او باید انواع روزنامه ها، مجلات و کتب گوناگون را در حوزه پلیس جنایی مطالعه کند تا همیشه به روز باشد و از رقیبان خود و سایر وکلا عقب نماند.

هزینه وکیل کیفری در مشهد

هزینه وکیل کیفری در مشهد چقدر است؟ یکی از مهم ترین معیارهایی که هزینه گرفتن وکیل کیفری در مشهد و یا حق و الوکاله او را تعیین کند عرف می باشد. برای اطلاع از هزینه وکیل برای پرونده های کیفری می توانید با شماره 09150806049 و یا 09128719258 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

شماره تماس بهترین وکیل کیفری در مشهد

سرکار خانم فرشته محمد حسینی با اتکا به آرمان گسترش عدالت و خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان پس از اخذ دانشنامه حقوق و به تن کردن ردای وکالت با مطالعه ، تحقیق ، بررسی و نیازسنجی جامعه در زمینه مسائل حقوقی، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *