بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در مشهد

وجود مشکلات و اختلافاتی که در خانواده های امروزی به وجود آمده نیاز به پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه دعاوی خانواده ضروری و لازم کرده است. چرا که این اختلافات پیچیده تر از آن است که یک فرد عادی بتواند برای حل و فصل آن کمکی نماید. بنابراین با پیدا کردن بهترین وکیل خانواده در مشهد افراد می توانند دعوی خود را با خیال آسوده پیگیری نمایند.

سرکار خانم فرشته محمد حسینی،وکیل پایه یک دادگستری و مدیر تیم حقوقی راهکار، به عنوان یکی از بهترین وکیل های خانواده در مشهد، دارای سالها تجربه در این زمینه هستند.

ایشان به صورت کاملا حرفه ای به انجام وکالت در دعاوی خانوادگی اعم از: نفقه، تمکین، حضانت، مهریه، طلاق، ازدواج مجدد و غیره می پردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نقش و ویژگی بهترین وکیل خانواده در مشهد در دعوی های خانوادگی

دعوی خانوادگی به علت تغییراتی که در ضمانت های اجرایی کیفری توسط قانون حمایت از خانواده صورت می گیرد به عنوان شایع ترین و پیچیده ترین دعاوی محسوب گردیده و فردی که به دنبال بهترین وکیل خانواده در مشهد می باشد سخت ترین مسئولیت را برای انتخاب بهترین وکیل خانواده خواهد داشت چرا که یک بی دقتی در انتخاب وکیل می تواند تاوان و نتیجه ناگواری برای افراد ذینفع در دعوی داشته باشد.

طلاق، طلاق توافقی، استرداد هدایای نامزدی، استرداد طلاهای زوجه بعد از طلاق، تمکین، عدم تمکین زوجه، فسخ نکاح، حضانت فرزند، درخواست طلاق از طرف زوجه و دیگر مواردی از این قبیل نیاز به حضور یک وکیل مجرب و باتجربه در دادگاه و سایر مراجع قضایی ضروری کرده است.

آیا مشاوره با بهترین وکیل خانواده در مشهد می تواند مانع از طلاق شود؟

مطابق اصل دهم قانون اساسی، خانواده واحد بنیادی اساسی یک جامعه است. بنابراین همه قوانین و مقررات باید در جهت آسان کردن تشکیل خانواده، و پاسداری از قداست خانواده و در جهت پایداری آن در تلاش باشند. به دلیل وجود این امر یک وکیل خانواده باید با فن و تجربه تا حدی صلاح مراجعه کنندگان یا موکلین را تشخیص داده و سپس در مسیر صحیح قدم برداشته و با یک مشاوره دقیق و به جا مانع از فروپاشی و بهم خوردن این نهاد اجتماعی کوچک شود.

بهترین وکیل خانواده در مشهد

نوشتن لایحه توسط بهترین وکیل خانواده در مشهد

لایحه یک طرح قانونی است که در ضمن جریانات رسیدگی به پرونده قضایی توسط طرفین دعوی برای بیان شواهد و سخنان گفته نشده تقدیم دادگاه می گردد حال از آنجایی که تنظیم این گونه لوایح می توانند تاثیرات به سزایی در نتایج پرونده ها داشته باشد تنظیم آن توسط یک وکیل متبحر و متخصص می تواند مثمر ثمر واقع شود.

مزایای داشتن بهترین وکیل خانواده در مشهد

اصولاً طبیعت و فطرت انسان ها به دنبال بهترین ها و عالی ترین هاست. بنابراین داشتن بهترین وکیل خانواده در مشهد از این قاعده مستثنی نشده و نخواهد بود. و همچنان نتایج به دست آمده از میزان علایق انسان ها حاکی از پیگیری مداوم آنان برای پیدا کردن بهترین هاست. اما داشتن یک وکیل عالی و خوب می تواند این مزیت را برای موکل داشته باشد که با سپردن پرونده قضایی و خانوادگی خود به وی خیال خویش را از هر گونه احتمالات بدی که ممکن است در آینده پیش بیاید راحت نماید.

چرا برای دعاوی خانوادگی خود باید از بهترین وکیل خانواده در مشهد کمک گرفت؟

به جزء دعاوی حقوقی که حضور داشتن وکیل اجباری است در دعاوی های دیگر فرد آزاد و مختار در انتخاب یا استخدام وکیل می باشد اما نتایج تاسف باری که برای دعاوی خانوادگی به مانند مطالبه مهریه، طلاق، حضانت فرزند و … وجود داشته نشان از آن است که یک صرف هزینه به موقع و به جا بهتر از صرف هزینه های گزاف و بیهوده است. بنابراین برای فردی که دچار مسائل و مشکلات خانوادگی شده و ناتوان از اقامه آن در دادگاه خانواده است. انتخاب بهترین وکیل خانواده در مشهد، می تواند بهترین گزینه برای وی باشد.

مرکز حقوقی راهکار با مدیریت وکیل فرشته محمد حسینی

هزینه دستمزد انتخاب بهترین وکیل خانواده در مشهد

از آنجایی که حق الوکاله یک وکیل براساس میزان تخصص و حرفه اش تعیین می گردد. گفتن اینکه یک وکیل خانواده در مشهد چقدر می تواند هزینه برای موکل داشته باشد سخت و غیر قابل پیش بینی است. چرا که تخصص وکیل در دعاوی خانواده مانع از تعیین عدد خاصی برای حق الوکاله وکیل می شود.

تماس با بهترین وکیل خانواده در مشهد

جهت ارتباط با بهترین وکیل خانواده در مشهد با شماره 09150806049 و یا 09128719258 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *