بهترین وکلای پایه یک مشهد|راهکار

بهترین وکلای پایه یک مشهد

اگر به دنبال بهترین وکلای پایه یک در مشهد هستید، باید بدانید که وکلای مرکز حقوقی راهکار هر کدام حسب تجارب خود در زمینه خاصی تخصص دارند. این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود.

نحوه انتخاب وکیل مشهد

با توجه به رویه های پیچیده دادگاه های ایران، وکلای  حقوقی راهکارمرکز اعتقاد دارند، باید در زمینه تخصصی فعالیت کنند. چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکیلی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند، تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارد تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. لذا جهت انتخاب بهترین وکیل مشهد بهتر است سوابق وی را جویا شوید. اگر به دنبال بهترین وکیل حقوقی در مشهد هستید مجموعه بزرگ حقوقی راهکار، مناسب شما خواهد بود.

وکلای مجموعه حقوقی راهکار

شهرستان مشهد به عنوان ی شهکی از پهناورترین شهرهای ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد. سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. در این میان می توان از مجموعه های حقوقی کمک گرفت. مرکز حقوقی راهکار با بیش از ۱۰ سال فعالیت حقوقی و وکالت کلیه دعاوی در شهر تهران و مشهد یکی از بزرگترین گروه وکلای سطح کشور می باشد.

مرکز حقوقی راهکار

 چرا مرکز حقوقی راهکار؟

✅ نگران هزینه های وکالت نباشید. حق الوکاله پرونده های حقوقی بر اساس تعرفه راهکار و حداقل عرف کانون وکلا درنظر گرفته شده است .

✅ پرداخت حق الوکاله دارای شرایط می باشد.

✅ راهکار با وکلای با تجربه همکاری میکند.

✅ وکلای راهکار در زمینه های کیفری ، حقوق عمومی و خانواده تخصصی فعالیت میکنند.

اگر در موضوع حقوقی دچار مشکل شده اید و یا نیاز به وکیل متخصص دارید با ما تماس بگیرید. راهکار در کلیه امور کیفری ، حقوق عمومی، خانواده، ثبتی، ملکی، وراثتی دارای وکیل متخصص می باشد.

09128719258 ، 09150806049

اقدامات لازم قبل از جلسه مشاوره با وکیل مشهد

اگر می خواهید نتیجه بهتری از جلسه مشاوره با وکیل مشهد بگیرید به موارد زیر توجه کنید:

 زمان مشاوره را به صورت دقیق تنظیم کرده و به موقع در جلسه حضور یابید.

 قبل از مراجعه یک بار به طور کامل مشکل حقوقی خود را بررسی کرده و چالش های لازم را بیابید تا در صورت لزوم بر روی آن ها متمرکز شوید.

 سعی کنید نکات مهم موضوع حقوقی خود را یادداشت کرده و مکتوب نمایید. این کار باعث می شود تا از فراموش کردن اولیت های خود در جلسه کم کنید.

 در ابتدا جلسه وارد جزئیات نشوید و موضوع را به طور کلی شرح دهید.

وکیل متخصص امور حقوق عمومی

شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. وکلای مرکز حقوقی راهکار برخی از این امور را به صورت تخصصی انجام میدهند. نظیر امور وراثت و املاک و اراضی و دعاوی شهرداری ها.

وکیل متخصص امور کیفری

وکلای متخصص در امور کیفری در مجموعه حقوقی حقوقی راهکار معمولا بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی بر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده اند. با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.

مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است. این بدان معناست که وکلای راهکار همواره سعی کرده اند صداقت و تعهد را پیشه حرفه خود قراردهند. لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد.

وکیل امور خانواده ، طلاق و مهریه

دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است.مرکز حقوقی راهکار همه روزه پاسخگوی مراجعین محترم خواهد بود. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید.

وکیل خوب در مشهد

اشتباه در برخی از پرونده های حقوقی ضرر مادی و معنوی جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. با توجه به وسعت شهرستان، انتخاب وکیل خوب در مشهد شاید پرچالش باشد. جهت ارتباط با وکلای مرکز حقوقی راهکار در مشهد لازم است با یکی از شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید. راهکار با بیش از ده سال سابقه وکالت کلیه دعاوی حقوقی، اماده معرفی وکیل خوب در مشهد به شما همشهریان عزیز می باشد.

ارتباط با وکیل تلفنی مشهد

مرکز حقوقی راهکار شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور مستقیم در دفاتر حقوقی با وکیل تلفنی در مشهد ارتباط برقرار کنید. مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی، اینترنتی (بستر وب) و واتس اپ، برای کلیه متقاضیان مشاوره تلفنی از داخل و خارج کشور انجام میگیرد. در صورتی که در جستجوی وکیل تلفنی مشهد می باشید لازم است با یکی از شماره های درج شده در انتهای این مطلب تماس بگیرید و یا به واتس اپ راهکار پیام دهید.

مرکز حقوقی راهکار

شماره تلفن وکیل در مشهد

معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با شماره های مجموعه با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد. وکیل پس از بررسی ابعاد پرونده، به شما مشاوره تخصصی حقوقی ارائه میدهد. پس از آن وکیل حقوقی مشهد  شرایط وکالت پرونده و سایر جزئیات را برای شما شفاف میکند. سپس قرارداد خصوصی تنظیم و پرونده شما در کارتابل اجرایی مجموعه قرار میگیرد.

09128719258 ، 09150806049

میزان حق الوکاله وکیل در مشهد چقدر است؟

حق الوکاله وکلا میزان مشخصی ندارد .اما طی آیین نامه وکالت به صورت عرفی مشخص شده است. وکلا با توجه به سختی پرونده ان را تعیین میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *